Onsdag

Heeei Kaj!
Jag är så jävla trött at the moment,
ögonen liknar ekorren i ice age, utan överdrift.
Idag har jag slitit på jobbet så att svetten rann ner för stjärtspringan,
...ja, jag hade möjligtvis kunnat släta ut beskrivningen lite,
men hur fan ska ni annars förstå vilken jävla viking jag är?!

Anyhow, jag har jobbat med krympslang hela dagen,
redskap: Plåt, krympslang, varmluftspistol och en FET fläkt.
Fläkten räckte dock bara för att kyla ner ansikte och armar,
där av min svettiga bakdel.

Men det var faktiskt roligt som fan och efter lite övning så kom jag in i det,
det gick undan och chefen fick nästan ge mig order om att ta rast.
Vilken liten arbetsmyra jag är.. Heja mig!



Nu ska den lilla svettiga arbetsmyran läsa lite bok,
för att sedan sluta sina läskigt svullna ögon.
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0