StupidStupidGirl

Goddag!
Idag har det varit en sån där mindre smart dag för mig,
jag har varit korkad och dum hela dagen och innan jag skulle åka hem från jobbet
så slängde jag mitt tomma ciggpaket i papperskorgen.
Och när jag senare kom hem insåg jag att mitt bankomatkort och mitt leg låg där i... YES!
Som tur är så slängde jag det i tjejernas lilla omklädningsrum så det ligger nog kvar imorgon.
Men ändå, så jävla onödigt o dumt. Det är dessutom inte första gången!

Sen klantar jag till det totalt när jag pratar med Denisé i luren,
hon kommer ju hit imorgon när jag slutat jobbet och jag vart så uppe i varv
när jag sa att vi skulle på systemet o sen skulle vi låna pappas bil o handla lite,
o sen hämtar vi Lillan på stationen.. skit! Hon visste inte att Lillan skulle komma,
hon skulle inte veta det. Det skulle bli en överaskning. Bra Sophie! -.-



Men what to do?!, hon vet iallafall inte vad vi ska göra imorgon (:
Å nu är det slut klantat för idag, så det ska jag nog lyckas hålla hemligt, hihi.
Anyhow, har massor att göra här hemma inför finbesöken imorgon,
sen när pappa kommer som en räddare i nöden med ett paket cigg,
så ska jag ut o åka en sväng i hans nya bil. Han köpte den idag!

Så det blir till att fota den lite o äta en glass.
Men nu ska det städas, musiken på högsta volym!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Sådan mor sådan dotter!!!! En gång kastade jag en limpa cigg i soptunnan o åkte på semester med en påse sopor!!!!!! haha!!

2010-06-17 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0