Torsdag

Go'kväll!
Nu kommer jag gnälla lite som vanligt,
så ni som inte orkar läsa om hur ont jag har överallt,
kan helt enkelt hoppa till tredje stycket.


Today's outfit!

Jag har ont i princip överallt. Huvudet, näsan, nacken, ryggen, händerna..
Jag har jobbat så jävla hårt idag men vi blev klara med en hel beställning iaf.
380 stycken kopparflätor har jag satt krympslang på, värmt, märkt och paketerat, pheuw.
Men det var faktiskt kul, o dagen rullade på och gick ganska fort.
Imorgon är det kortare dag, så innihelvette skönt!

Direkt efter jobbet ska jag hem snabbt o hämta paketet och skor.
Sen blir det raka vägen ner till stationen för att åka till Bålsta.
Jag har inte bestämt om det blir buss eller taxi ner än, men det visar sig.
Sen kommer mamma o plockar mig på stationen o kör upp mig till Carro,
så ska jag äntligen få fira henne på hennes student, iiih!

Sen blir det hem till Västerås igen för på lördag har jag andra saker planerat,
å jag ser såååååå jävla mycket fram emot det, hohohoho!
Nu ska jag ta en alvedon o sova!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0