tack

Angående nedanstående inlägg och den kränkande gruppen på facebook,
vill bara säga tack. Tack som fan till er som läst och lämnat,
tack som fan till er som läst och bett någon annan lämna,
tack som fan till er som känner med min vän.

För många är det här ingen stor grej,
en jävla skitsak faktiskt, ingenting att go bananas för.

Men för en person är det här större en någonting annat.
För en person är gruppen som en rak höger på kindbenet.
För en person är det här en påse salt i ett öppet sår.

Och jag vet att den här personer är så oerhört tacksam just nu,
så tacksam mot alla som bryr sig och gör hennes luft lite lättare att andas.

Endel tycker att jag är lite "spårad" eller lite "drama queen"
eller kanske aaaaaningen "överkänslig". Vet ni vad? Nej.

Jag är inte spårad, drama queen eller ens lite överkänslig.
Jag är människa, jag känner med mina vänner och folk som lider.
Och jag skulle aldrig tveka på att hjälpa den som har det svårare än jag.
När kan det någonsin vara någonting dåligt?

Om jag har fått en endaste person att tänka om, en person mindre som hånar.
En enda person som kanske tänker efter nästa gång. Då är jag nöjd

Anuhow, detta inlägget skulle inte handla om mig,
(vilken liten jävla smyg-egoist jag är) skämt åsido. Tack för att ni bryr er!

Puss på Stjärten gott folk!

Kommentarer
Postat av: Carolaaaajn

Vi som har dig som vän har världens tur! <3

2010-06-01 @ 21:38:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0