Sex och så vidare

Go'kväll!
Jag känner för att skriva idag, om allt och ingenting.
Om mina tankar om allt möjligt som händer och inte händer i mitt liv.
Till att börja med så händer det jävligt lite på det sexuella planet..
hur länge sen kan det ha varit?! 8-9 månader?
Jag har gått utan sex i snart ett år, utan dopp i grytan, utan penis.
Stackars mig? Nejförfan. Man klarar sig bra själv (:
Jag slipper åtminstone oroa mig för bebis och vårtor i underlivet.
Det är faktiskt ganska befriande att tänka på det,
medans andra oroar sig för klamydia o gonnoré och ber till gud att
det inte ska ha blivit en bulle i ugnen pga det förbannade p-pillret som glömdes bort.
Så funderar jag på vad jag ska ha i matlåda imorgon och ber till gud
att det inte ska regna när jag cyklar till jobbet.

Sen är jag inget fan av att gå hem o knulla efter krogen,
jag är mer en ex-sexare, i den benämningen att när jag har sex och inte har pojkvän,
så är det antingen med ett ex, eller någon jag känner och har haft sex med tidigare.
Jag vet faktiskt inte varför det alltid blir så, kanske för att det är så enkelt.
Man slipper vakna upp dagen efter o tänka: vem fan är det där?
Iställer vaknar man upp, vänder sig åt sidan o tänker: Jahaja,där ser man.

Man slipper fundera över vad som händer sen, för man vet vart man har varandra.
Och det behöver inte bli pinsamt om man råkar träffa på honom i nyktert tillstånd.
Man kan liksom gå upp, käka glass o säga, "jaha, kul kväll igår. Allt bra med dig annars?"
Nästa gång jag har sex, med någon som inte är en ex-sexare, vill jag vara kär.
Och med det sagt sätter jag punkt för det kapitlet.

Just nu rullar dagarna på som vanligt, jobb, tv, sova, jobb, tv, dusch, sova osv.
Helgerna varierar lite, ibland lungt. Ibland mindre lungt.
Men det kommer hända mer längre fram.
Jag har faktiskt mycket som ska göras och det mesta innan detta år är slut.

-Körkort, det vill jag ha innan jul.
Så att jag kan åka till Bålsta o hälsa på.
-Nagelutbildning, det vill jag påbörja efter sommarn,
så att jag kan börja söka jobb efter nyår.
-Lägenhet, såfort jag vet att jag har fast inkomst.
Men det får nog vänta tills åtminstone nästa år.
-Tuttar, bli inte bananas nu, jag ska inte göra D-kupor.
Små fina B-isar vill jag ha. Fint!

Det är ju inte direkt någon billig lista, men det går.
Jag ska spara allt jag kan. Jag får välja bort shopping och nöjen ett tag.
Men det kommer vara värt det när mina drömmar slår in!
Nu ska jag dra en pink o borsta tänderna.
Sen blir det sängen, jobba o tjäna pengar imorgon!

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0