Tisdag

Tjuuhu!
Efter jobbet åkte jag o handla mat med Pappa,
imorgon blir det systemet efter jobbet. Måste bygga upp spritskåpet till helgen (:
Idag ska jag lägga mig tidigt o förhoppningsvis sover jag lite bättre än igår,
vaknade typ 3407935696 gånger o så hade jag dessutom
skickat ett sms till mamma i sömnen mitt i natten: ":)"

Jag brände mig idag igen, på samma arm fast en liten bit ifrån det förra
Men det såret från igår är mycket värre, varar o äcklar, men här är det rengjort:



Uäck!


Orkar fortfarande inte sitta o ladda upp bilderfrån midsommar,
det tar sån jäkla tid o jag har ingen lust (:
Får se när jag får ändan ur vagnen och laddar upp.

Men här är en bild från midsommar dagen när jag o mamma var i Stockholm,
Jag råkade bryta av min vänstra tumnagel o JÄVLAR vad ont det gjorde.
Självklart var jag tvungen att ta bild på min stackars tumme,
o jag vet inte vad det är, men jag älskar bilden!



Nu ska jag ta en välbehövd dusch!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0