ONSDAG!

Go'kväll!
Det har blivit sena kvällar två dagar i rad nu,
men idag tänker jag minsann lägga mig i tid. Senast 21.00!
Jobbet gick halsegt idag, men jag var sjukt trött.
Kan ju vara därför, höhö ;)

Jag cyklade till jobbet idag efter ett par dagar med skjuts,
å det gick förvånansvärt lätt och fort, vilka mördarben jag har byggt upp!
Anyhow, jag tvättade lite när jag kom hem, sen har jag slappat vid tv:n,
men nu har jag hunnit med 20 minuter på orbitreken och en dusch också (:
Skönt med torsdag imorgon, snart helg igen! Underbart

Nypimpade Naglar! (;





Hoppas att morgondagen går fort,
det ska bli så skönt med helg, behöver sova!
Nu ska jag dricka ett glas juice, ta en cigg o sova.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0