<3

Go'kväll!
Kom nyss hem, sitter o proppar i mig spaghetti o köttfärsås.
Jag och Emelie gick för att köpa vårskor efter jobbet och det blev det!
Det råkade även bli hudprodukter för en alldeles för dyr prislapp,
men vafaaan, jag är värd det efter den här månaden! (:

Fick väldigt bra hjälp med vad jag skulle ha för produkter,
så nu hoppas jag verkligen att det ger resultat.
Mamma hat btw bytt gardiner i köket, tjusigt!




Jag är störtförälskad i skorna, kärlek vid första ögonkastet!

Förövrigt är det bra, trött som vanligt, men sova kan jag göra när jag dör.
Nu ska jag fortsätta äta upp middagen, sen ska jag prova mina nya produkter!
Kort vecka, halvdag på torsdag o efter jobbet blir det Västerås.
Ska hälsa på lille farsgubben, ska nog köpa med mig ett påskägg åt honom! (:

Puss på stjärten!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Niiice shoooes!

2010-03-29 @ 22:40:29
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0