Long long time ago

Heeej där, remeber me?
Ojoj vad länge sen det var jag uppdaterade bloggen,
tur att jag inte sitter med tusentals läsare som bryter ihop när man inte skriver.
Bläää, skulle aldrig palla att vara tvungen till att blogga minst en gång per dag,
fan, om jag känner för att ha några internetfria dagar så har jag det.
Lite uppdates om helgen ska jag bjuda på iallafall! (:

I fredags funderade jag och frugan på att gå ut o dansa lite,
men det resulterade i en tripp ner till hemköp för att köpa snask.
I lördags så åkte vi till Bålsta rätt tidigt o mötte upp Carro för en fika,
vi satt i solen o drack varm choklad, så underbart härligt!
Sen drog vi hem till mig och började fixa oss lite,
sen skulle vi vara hos Emma vid 18.00

Vi var självklart lite sena, men bara några minuter
(mördarklackar i en snorhal skogsbacke är inte att föredra)
Väl hos Emma så bjöds det på en helt underbar tacopaj,
det råkade bli två portioner mat och två portioner efterätt, fan.. -.-
Meeeen what to do? Det serverades ju glasstårta!
 
Vi fortsatte fira Emma på mp i jakobsberg sen,
förrutom sällskapet så sög det babian arsle som vanligt.
Jag och fru tog taxi hem efter tre nångång,
så vi var hemma runt 4 tiden

Sen i Söndags så blev det Thai mat och skitsnack med Lillis &Carro,
det var super mysigt att ta igen tid med mina två favorit tjejer
Vi snackade om allt mellan himmel och jord, som vanligt!
På kvällen i söndags så blev det bio med Lillan,
vi såg Alice i underlandet i 3D, underbar!

Vi ska börja köra söndagsbio varje vecka nu,
så nu på söndag tror jag att det blir Remeber me
Jajajja, tråkigt och bildlöst inlägg, men det kommer (:
Nu ska jag drick aupp mitt te och hoppa i säng
Puss & Kram & Nyp i Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0