Måndag!

Tjoosan Troosan!
Håller på att packa bagen lite, ska bo hos frugan imorgon och på onsdag.
Uuunderbart, två dagar till med älsk och nära till jobbet på mornarna (:
Jag är mätt som en åsna i magen, ser inte mina fötter när jag står upp...
När jag anlände till Bålsta så mötte jag upp Malin o så åkte vi till lucky house,
det blev kyckling i röd-curry och kokkosmjölk.. som vanligt
Mycket, mycket, mycket gott!

Jag ska faktiskt hoppa i säng nu, är aptrött!
Men innan det, för er som inte redan lagt märke till det,
LILLAN ÄR MED LÄGENHET!

Inflyttning nästa helg, iiiih, jag ska storshoppa!
Ljus, ljusfat, kryddor, tavlor, fotoramar, allt hon vill ha ska hon få.
Älsklings alldeles egna första lägenhet, så glad för dig babe!



Nu ska jag lägga mig o drömma om mina planer..
ska försöka hitta ett extrajobb typ på kvällar o helger,
o så ska jag spara tills mins tora önskan blir aktuell!
Tänker dock inte berätta för någon vad det är,
så försök inte klura ut det för you have no idea ;)
Lillan kanske får veta iof, om hon inte redan gör det, haha
Jajajjajaj, sleep time! Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0