Monday

TRÖTT
Just i detta nuet är jag trött som en åsna på crack,
ögonen fungerar inte, tungar fungerar inte och fötterna lever sitt eget liv.
Kanske borde sluta skriva, tvätta bort ansiktet och sova!

Ville bara informera om att jag gjort en riktigt bra månad än sålänge,
har redan tagit mitt månadsrekord och är uppe i 99000:-
Sååå det känns helt okej faktiskt, börjar dock känna mig lit utbränd.
Men det är nog bara det förbannade vädrets fel,
ska vi aldrig få någon vår på riktigt?!
Lägg av nu, man blir ju lack



Ungefär sådär såg jag ut igår när det snöade..
Bilden talar ganska bra för vad jag tycker om kylan!

Godnatt fetto!


Kommentarer
Postat av: Emil/Swirre

Inte illa pinkat. :O

2010-03-28 @ 15:11:51
URL: http://swirres.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0