Helgen

Tjenis!
Kul väder vi har idag..
Hemresan tog en timme och tjugo minuter!
Meeeeeeen jag ska inte klaga,
slapp iaf stå och vänta i snörusket på station,
det var de e viga stopsignalerna som drog ut på tiden,
men jag fick låna en bra bok av Tina,
så det givk bra ändå (:

Nu är jag äntligen hemma och har på mig mystofflorna,
håret uppsatt i en knut och te på ingång.
Så jag tänkte att jag skulle ta mig an helgens uppdatering.

Fredag:
Efter jobbet åkte jag hem till Lillan och tog ett glas vin,
vi skulle gå på bio och ha myskväll för att sen gå ut på lördagen.
Myskvällen resulterade i mer vin, kebabrulle och utgång.
Måste bara berätta om den förbaskade "kebabrullen"
Det var sjukt mycket folk på pizzerian så det tog lång tid att få maten,
när vår mat var klar insåg dom att det var kebabrullar vi skulle ha,
inte kebabpizza... så vi fick vänta lite till..
När vi sen kom hem och skulle sluka i oss dom så
märkte vi till våran stora förvåning att det var två ihoprullade
kebabpizzor.. inte kebabrullar?! Jaja, det smakade bra!
Vi hade superkul på krogen, som vanligt,
men det blev nog liite för mycket av det goda (:











Lördag:
Sova.. sova.. sova.. gick upp vid 4, beställde thaimat,
köpte chips, gick hem o såg melodifestivalen o sov lite till..

Söndag:
Gick ner o solade, sen blev det dusch,
sen gick vi o kika lite i butiker o shoppade lite.
Tog en fika, smörgås och chai-te, mys söndag.
Sen blev det bio, Prinsessan & Grodan, söt film!
sen åkte jag hem till käre Bålsta igen.



Shoppade en Kofta från H&M 249:- Älskar!

En annan kofta från GinaTricot 199:-

Och en mörk marinblå paljettjacka från H&M 199:-


Det blev även ett mingrönt linne,
men jag orkade inte slänga upp bild!
Tar det någon annan dag.

Nu ska jag läsa lite bok, äta nånting,
sen blir det sängen för min del.
Godnatt Sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0