(:

Hej alla barn, nu blir det barnpogram!
Det är ingen dålig bloggtorka jag har haft de senaste veckorna,
ska försöka att bättra mig, men jag lovar ingenting!
Igår blev det lite afterwork med Emelie, Jennifer & Lillan.
Jag, Em & Jenn tog några glas vin efter jobbet,
så spelade vi lite pingis och snackade skit.
Mycket, mycket trevligt!

Sen kilade vi vidare o drack några billiga drinkar på citykrogen
där även Lillan + 1 slöt upp och hängde med vidare till någon asfräch hotellbar,
kommer inte ihåg vad den hette bara, men jävligt fint och bra service!

Efter det så drog jag, Em & Jenn vidare till Solidaritet,
mycket bra ställe faktiskt, meeen jobbveckan hade tagit kol på oss,
så vid 1 ungefär beslöt vi oss för att dra hem.
Jag kände mig som en förtidspensionerad gammeltacka,
så jääävla irriterande att man inte orkar trots att man vill.
Vi försökte verkligen vara pigga och orka dansa osv,
men det gick inte. Helt jäkla slut i kroppen!

Jag tog sista pendeln hem o så var det med den utekvällen,
hädanefter blir det bara utgång på lördagar!

Jennifer & Emelie




Idag har vädret varit helt jävla underbart!
Gick upp tidigt o tvättade bort ansiktet, käkade en smaskig frukost.
Sen grävde mamma två sittplatser i snöhögen på baksidan,
o där satt vi i några timmar o hade det mysigt i solen.

Jag hade bara linne o solade magen också, så jävla skönt!
Hur sjukt är det inte att ligga i linne o sola i en snöhög den 20e Mars?
Jag tycker iaf att det är jävligt greate!



Nu ska jag äte mat, sen blir det sporthallen!
Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0