BLOD, SVETT & TÅRAR

Seriöst, jag är så stolt över mig själv just nu så jag vill ge mig själv en stor fet kyss på pannan! Men eftersom att det kan bli lite besvärligt så tänkte jag att jag skulle skryta lite om mina bedrifter här istället. Imorse klev jag upp, städade rummet, gjorde lite armhävningar och slöade sedan lite framför tv:n. Men sen bestämde jag mig för att ställa mig på orbitreken lite o jävlar vad hårt jag körde. Högt tempo i 30 jävla minuter. Svetten forsade, har nog aldrig svettats så mycket. Jag svettades tammefan från ställen jag inte ens visste att man kunde svettas ifrån. I know, det låter kanske lite gross, men vem fan är inte äcklig när man tränar? Det är ju inte direkt så att man kommer svepandes ut från gymmet och luktar ljuvlig lavendel..

Där har ni skönheten, den underbara mördarmaskinen som får mig att skrika vid varje beröring. Nej, men helt seriöst. Alla borde ha en Orbitrek hemma, ni får komma hit o provköra. Emma har testat! (; Efter 30 minuter gav jag upp o gjorde lite armhävningar o sit-ups. Så nu är min kropp spännd och totalt slut. Jag belönade mig själv med att beställa två klänningar till från nelly, o en sminkborttagnings crème. Wouppsidisii! Men det är jag fan värd! Idag blir det nog rätt lungt i övrigt faktiskt, kanske tar o fixar naglarna eller någe skoj (: Imorgon fyller Marica år så jag ska möta upp pappa när han slutar jobbet imorgon förmiddag o så ska vi handla paket sen blir det födelsedags fika hos familjen Ziegenhagen. Längtar!



Beställde en i svart och en i crème!
Kommer vara så läckert till bruna ben i sommar.
Nu ska jag gå o inviga mina Biosilk thickening produkter,
hoppas verkligen att de fungerar! (:
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0