face the shadow

Kvällsinlägg
Oj, hoppsan vad mycket inlägg det blev idag, vad duktigjag är, hoho!
I detta nuet är Emma påväg hit, det blev en liten sista-minuten grej.
Hon får iallafall skjutts av Andreas för han bor ändå i Västerås.
Anyhow, lite tidigare idag så hade jag ett underbart och långt samtal
med min vackra Caroline. Vi pratade om ganska djupa saker och
när jag la på kände jag mig liksom lite starkare på något vis.
Som om luften blev lite lättare att andas.


Jag vet, ser ut som ett spöke! men det är ljuset.. faktiskt..

Vi pratade lite om fördomar, om svek och om ytliga bekanskaper.
O det var ett så naket samtal, så ärligt och så rent..

Det var inte det mörka skitsnacket som alla tjejer har gemensamt,
utan det var på ett helt annat plan. Mer moget och rakt.
Jag älskar att prata med Caroline, för hon dömer inte.
O hon är ungefär lika knäpp som jag så hon vet vad jag menar.
Numera pratar vi inte om alla andra utan mer om oss själva,
om våra egna handlingar, brister och styrkor.

Egentligen så försöker jag väl säga Tack.
Tack älskling för att du gjorde luften lättare att andas.
Nu ska jag ringa o se om Emma har virrat bort sig.
Vi ska se Hitta Nemo sen, iiih, favoritfilm!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: Carolaaaajn

Shit vilka fina ord du skriver älskling! Gör mig jätteglad, jag älskar vår vänskap som inte är grundade på ytlighet utan riktigvänskap, kärlek och ärlighet! Du är bäst <3

2010-05-15 @ 20:45:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0