Freedag

Goddag, härligt med Fredag!
Om jag kunde beskriva med ord vilken träningsvärk jag har i mage och armar,
så skulle det låta något is til med; FAN, HELVETTE, APARSLE, AAAAJ!!
men inte ens de orden räcker till för att beskriva hur ont jag har.
Men det är baraatt bita ihop och se det från den ljusa sidan,
hård träning innebär bra beachkropp när sommar äntligen kommer.

Anyhow, nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem,
sen måste vi åka o försöka hitta någon present till Marica som fyller år idag.
Vi ska dit o fika lite men jag har ingen aning om vad jag ska köpa,
får se om jag hittar någe roligt att ge henne (:

Fixade naglarna igår, det tog en jävla tid
men jag är jätte nöjd med resultatet.
Små, små silvriga kulor längs den franska manikyren.
Det är verkligen jättefint in real life (:




Nu kom Pappa, mitt i inlägget, så nu ska jag bara vänta på
att han ska duscha av sig jobbet. Sen beger vi oss!
Saknar min lillebror, Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0