Girls Just Wanna Have Fun

Go'kväll!
Jag har precis ätit lite middag, det blev massor över från lunchen,
Pasta med taco köttfärs, vita bönor & majs.. aaas gott!
Nu sitter jag o headbangar till Miley Cyrus-Girls just wanna have fun,
jag vet inte varför, men jag är på asbra humör,
det kom som en bomb typ!

Borde inte vara det, arslet värker på grund utav cykel sadeln,
har blåmärken och min högra hand är förstörd,
helt ärligt, någonting i handen har definitivt gått sönder..
Det klickar o hoppar i tummen såfort jag rör den å ont som fan!

Men what to do?! Bara att bita i det sura äpplet,
slutar ju faktiskt 12.45 imorgon, underbart!

Jag fastnar tyvärr inte på bild idag, har försökt,
men jag tänkte bjuda på en del av min sko samling istället (:



Balerinisarna


Tygisarna



Favoriter




Fina klackisar från Bianco


Älskade Mördarklackar


Jaja, det var några stycken!
Jag har pratat med Mamma på msn idag, SAKNAR DIG!
Hon och Peter är i Egypten, det är ca 45 grader där nere,
kanske aningen för varmt, elläh? Vi pratade iaf om att ta en resa hon, jag och mormor,
det vore himla mysigt, o det blri nog någon vecka i sommar (:

Förresten så har Denisé kommit hem till sverige igen, iiih!
Hon åker inte iväg igen förrns 18 Juli, gölle <3

Men nu ska jag fasen lägga mig i soffan o slappa,
det är jag värd. Men först ska jag linda in min stackars hand,
koka lite te och förpesta luften lite (:

Saknar mina hjärtisar
Puss på Rumpan

Kommentarer
Postat av: denisé

söt :) ringer så fort jag kirrat min mobil.! så får vi betämma när jag kan komma upp! :D

2010-05-29 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0