Hejdå Bålsta!

Godmorgon!
Klockan ringde klockan 08.00 imorse, sov hemma hos Emma,
så det var bara att kliva upp o traska ner till mig o packa det sista.
Nu känner jag mig ganska färdig, å nu börjar ängsligheten krypa sig på.
Jag delar ju allt med mamma, hon vet allt om mig..
Men hon finns ju trots allt bara 30 min bort (:

O egentligen inte längre bort än avståndet till telefonen.

Nyshoppat!

En underbar ny ring


Nytt halsband


o ett till halsband (:


o så ett tredje ;)


O.P.I's bas & topplack (faktiskt extrapris)


och till sist ett par leggins, liknande de andra jag har.
Fast dessa är i lite tunnare material (:




Nej nu måste jag hjälpa till o lasta på släpet för nu kom pappa, farmor o farfar!
Puss på er älsklingar, vi hörs en väng ikväll (:



Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig redan:-) Vi ses nog snart, ska komma till Västerås snart...puss, puss mitt hjärtas fröjd!!

2010-05-08 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0