KÄR O GALEN

Heeei Kaj!
Jag är helt uppe i varv just nu,
vill bara springa runt o studsa i lägenheten.
För det första så fick jag jobb idag så jag börjar imorgon 06.30,
och för det andra så hämtade jag ut de två klänningarna
som jag beställde förra veckan,å jag är så jävla störtkär.
Helt seriöst förälskad! Jag tänker fasen sova med klänningarna
brevid mig i sängen. De sitter helt perfekt!





Ååååh, vad jag älskar mig själv för de här köpen!
Jag kan ärligt säga att de här klänningarna gör mig sexig,
skiter i om man inte borde skriva så men mjaaaou!
Nu ska jag ta en joggingrunda,
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: MAMSEN

SNYYGVE,!!!! VA FINA KLÄNNINGAR!! VA TUNN DU HAR BLIVIT GUMMAN. PUSS

2010-05-18 @ 16:07:14
Postat av: Carolaaaajn

Mums! Håller med dina mami, snyggunge! Den svarta är jag jäävligt sugen på !! Är de okej om jag också? (A) hihi

2010-05-18 @ 17:24:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Vad för jobb har du fått?

2010-05-18 @ 17:28:20
Postat av: Lina

Åhh fyfan vad het du är!! Klänningarna sitter som en smäck jävla snygging. Åhh jobb å allt gud vad glad jag blir för dinn skull. Och håller med mammsen vad tunn du har blivit :O Saknar dig smsar dig sen pusss gumman <33

2010-05-18 @ 17:48:16
URL: http://sahlveus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0