Onsdag!

Halva veckan avklarad
Så jävla skönt, längtar så otroligt mycket till fredag,
mina händer behöver vila, och jag behöver Emma! (:
Marica kom över igår och vi hyrde I Love you, man. Helt okej film!
Fick skratta lite, men det är nog ltie mer utav en killfilm tror jag.
Anuways, vi köpte lite snacks o så sov hon kvar,
stackarn fick gå upp kvart i 6 imorse
för att jag var tvungen att åka till jobbet.

Efter jobbet racade jag hem med cykeln, sen satt jag på en maskin tvätt,
sen cyklade jag iväg o lämna in filmen, sen diska, sen vika tvätt,
nu väntar jag bara på att maskinen ska bli klar så att jag kan hänga
den tvätten på tork någon gång. Sen ska jag träna lite,
sen blir den en varm dusch o sen naglefix.
Sen är det dags för sängen,
voila, min dag i helhet!

Har inte tagit några bilder men bjuder på två från igår:




Det spöregnade hela jävla dagen igår,
men det var bara att bita ihop o sätta sig på cykeln. ISKALLT!
fick lov attha Pappas regnjacka i XL, inte helt okej..
Jag såg faktiskt förjävlig ut, men vafan ;)
Hade roligt som fan åt mig själv, de bilar som passerade mig
måste ha trott att jag var psykiskt instabil.
Men vem fan bryr sig, inte jag! (:

Den brända lasagnen är från igår kväll när jag skulle laga matlåda,
jag behöver väl inte säga hur det gick, ni fattar..
tur att man kan beställa mat på jobbet!

Nu är tvätten klar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0