paintskills

Go'kväll
Himlans vad mycket inläggdet blev idag,
får väl säga att jag tar igen från tidigare bloggtorka.
Har egentligen ingenting spännande jag vill dela med mig av,
förrutom att jag har tecknat idag.. ja, på riktigt..
jag har suttit med ett papper, en blyertspenna
och ett sinnesjukt dåligt suddgummi!

Jag fick bara en sån där känsla som man kan få ibland..
"ojoj, nu måste jag sätta mig o rita lite innan jag blir tokig"
..nej, det brukar inte hända mig heller.

Jag brukar vilja skriva när jag mår dåligt,
men rita..? Jag fattar inte..

Jag som inte ens kan rita en blomma utan
att ett av bladen blir liiite för tjock och liite för snett.
Men det här är nog någonting jag ska fortsätta med,
det var så lugnande på något vis.




Med tanke på att barn i 5års åldern
brukar rita snyggare blommor än mig,
Så är jag faktiskt nöjd med resultatet.

Nu ska jag sätta på en film och försöka sova,
imorgon ska jag försöka fixa adressändringar osv.
Sen kanske jag får besök av bästa Emma,
Jag älskar dig för den vän du är <3

Ps. Mamma jag saknar dig lite

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vänta ett par dagar med adressändringen. Väntar på linserna...typ....men å andra sidan så kan jag hämta dom i Västerås. Har du kommit till rätta nu? Känns jättetomt utan dig här, men jag vet att du har det bra hos pappsen. Love you tons!!

2010-05-09 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0