pasteller

hejhej
klickar ner detta inlägg mest för att visa att jag lever.
Jag fick panik när nästan alla mina paljetter på naglarna lossnat,
så jag slet upp nagelskrinet från en av flyttkartongerna
(attans, jag som hade lovat mig själv att låta bli)
anyhow, klarar inte av risiga naglar, så äre bara.

Så jag rota fram mina nyaste pastellack, de "smutsiga"
och nu har jag invigt mitt korall rosa pastell lack,
o jag gillar det skarpt, riktigt snyggt!



de andra pastell färgerna


efter första lagret


efter andra lagret (färgen är lite mer "korallig" irl)



jaojaojao, jag sitter på baksidan o skriver,
borde nog dra mitt förfrusna arsle inomhus!
Imorgon ska jag möta Tina när hon slutat, sen blir det bio.
Jag & Lina ska se The Last Song som har premiär imorrn (:
Sen blir det hem o packa det sista, sen slagg.
Pappi o farfar är nog här runt 10 på lördag.
Sen är det ByeBye Bålsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0