Söndag

Oh baby, baby it's a wild world
Igår hade jag en utekväll med min moster o hennes kompisar,
gick på Harry's som är ett ställe för de "lite äldre", Hade kul som, fan!
Jag hade ju självklart inte åldern inne, men det var inga problem,
fick visa leg, sen sa han med ett litet flin: "Det är 25 ikväll, välkommen in"
Gillart! tänk om alla vakter var sådär. Pluspoäng!

Såhär såg jag ut på dansgolvet hela kvällen:


Det var jätte många som kom fram o prata.... verkligen..
Nä men helt seriöst nu, riktig rolig kväll!



Nu ska jag koka te, se på film & måla naglarna!

Känner mig lite ensam o övergiven idag,
sådär som man kan känna sig på söndagar.

Kanske beror på att pappa typ inte har varit hemma nånting i helgen,
å nu när det inte är någon Emma här så blir det liksom, lite ensamt.
Men det är en ny dag imorgon, o Emma kommer ju på fredag :)

Hatar Söndagar!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0