Sunshine Monday

Godmorgon!
Idag åker Emma hem igen, men hon kommer snart tillbaka (:
Hon ska åka vid tolv så då åker jag med o säger hejdå,
sen tänkte jag sola lite i det fina vädret. Men jag måste också
ringa en massa samtal o städa o diska o allt annat tråkigt.
Pappa är ledig idag också, så vi kanske hittar på nått lite senare,
vi får se vad som händer helt enkelt, hihi.

Eftersom att jag inte har uppdaterat sen i fredags, så gör jag det nu.
I lördags vaknade vi i skaplig tid, sen gick vi upp o slappade lite.
Men vi var tvugna att åka ner på stan en sväng o inhandla alkohol,
så vi tog en promenad i det underbara vädret. Lång promenad!
Men detvar mysigt, man blev sådär härligt svettig.

När vi kom hem så la vi några cider på kylning, sen kletade vi in oss med olja,
o så blev det balkong stek i några timmar. Jag åt pastasallad o Emma åt Rostbiff.
Det var helt underbart o sitta där o känna hur sommaren äntligen har kommit.
På kvällen blev det utgång, o vi hade faktiskt jävligt roligt måste jag säga :D
Sååå, det blir en bildbomb här nedan med bilder från våran lördag.

Men jag vill även passa på att lägga en tanke på Robin,
det som hänt är så förbannat tragiskt. Så många liv som gick sönder.
Vi tänkte på dig igår, Emma speciellt. Sov gott Robin.

Bildbomb


Jag provade nya Magnum Gold, sen smakade INTE bra. Usch!



Dessa bleka ben behöver mer solsken, tack!



Solregel nummer 1.
Om du själv är "spöket laban" blek och har tuttar i storlek av två myggbett.
Sola inte ihop med en sån här storbystad pepparkaka.
Detär inte bra för psyket, trust me!


Solregel nummer 2.
Ta förhelvette inte kort ihop med fanskapet!


Solregel nummer 3.
Ät lite mat o tänk istället på att det kunde ha varit värre,
ta familjen Addams till exempel.




Lördagen var en riktigt härlig dag och kväll! (;
Nu ska jag gå o kramas lite med Emmsi
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0