Thank god It's Friday!

Tjuhuusen
Dagen har varit bra än sålänge, fick lära mig lite nytt på jobbet,
så idag har jag slipat plåt så att armarna höll på att ramla av
och så har jag fått leka med krympslang och kniv! höhö

Ne men seriöst, så jävla skönt att få göra någonting annat är att tejpa.
Min stackars tumme fick vila lite också, så det var bra.


Ansiktet är åt helvette på bilderna, men vafan,
skulle ju bara visa dagens outfit (:


I detta nuet sitter jag o lyssnar på en massa bra musik,
jag ska nog lägga mig o vila en halvtimme så att man orkar vara vaken ikväll.
Jag ska iväg till Hälla en sväng med Pappa när han kommer hem,
ska ta en sväng på systemet o bjuda Emma på en drink när hon kommer,
o så ska jag köpa hårfärg, ansiktsmask o lite annat smått o gott.
Emma kommer runt 11 tiden o då ska vi ha en riktig tjejekväll!

Kanske får kila över till Moster o låna någon bra film (:

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0