Torsdag

Jag är helt dööd! bokstavligt talat mördbultad.
Jag har så ont i mina handleder, fingar, knän o arsle.
tummarna är värst, men det är dom jag använder mest i jobbet.
För er som undrar så är det ett plåtslageri jag jobbar på,
tyvärr kan jag inte förklara exakt vad det är jag gör,
vet inte hur jag ska förklara ^^

Men mina redskapär, kopparplåt, eltejp, sax o jävligt mycket fingerarbete.
Men imorgon är det fredag och då slutar vi 13.00, skönt!
Vi har två stycken tio minuters raster och en lunch på 20 min mån- tors.
Och eftersom att vi inte har så långa raster så slutar vi ett på fredagar (:

Jag har inte tagit några bilder de senaste dagarna, har varit för trött.
Meeeeeeen jag kan bjuda på denna gamla



nu ska jag tappa upp ett kokhett bad o bara flyta,
min kropp behöver sriöst en spabehandling.
Komma hit o ge massage?
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0