Underbar dag

Hallååå Bojen!
Just nu är jag helt slut i kroppen, vi tog en långpromenad
o sen ställde jag mig på orbitreken i 20 min.
Mina ben känns som cement!

Men det känns skönt att ha kommit igång (:
Det enda som suger just nu är att baby lämnar mig idag,
hon åker tillbaka till Bålsta lite senare.. (ledsen i ögat)
Meen jag ska ta itu med en massa annat då,
städa, tvätta, fixa adressändringar osv.

Meen det dröjer nog inte länge innan hon är tillbaka,
vi ska iväg på en roadtripp med pappa snart också.
Pappa hart hittat en fin bil i nyköping som han ska köpa,
så Emma o jag måste åka med för att köra hem den andra bilen sen.
Meeen det kan nog bli riktigt skoj faktiskt (:

Bilder från våran mysiga promenad i värmen






hahahhahahha!!! Jag dör lite varje gång jag tittar på denna








Nu ska jag krama lite på Emma!
Puss på stjärten

Kommentarer
Postat av: mindello

grymt! d här gillar jag stort, hänger knappt med i tempot på dina inlägg!.. puss!

2010-05-11 @ 20:49:47
Postat av: mamsen

Vilka härliga bilder gumsan! Du är en duktig fotograf!! Puss o kram

2010-05-13 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0