Nelly.com

Hellöj!
Jag beställde lite från Nelly igår morse och det kom idag,
heeelt sinnesjukt snabb leverans, tummen upp!
Jag tog en promenad till ICA Ettan och hämtade paketet,
två leggins, två klänningar, ett par skor och hårprodukter.
Mitt arsle var för stort för en av klänningarna,
men min kusin kanske kan ha den (:

O ett par av legginsen var lite för trånga för mina feta vader,
så dom åker också till kusinen, för hon har typ samma stil som jag.


BIOSILK thickening Shampoo, Balsam & Crème





Älskar, Älskar, Älskar klänningen!
Den är lite mer rosa i verkligheten, helt underbar,
sen är den halvdjup i ryggen o har en svart rosett vid svanken.


Här är finklänningen som kusinen ska få om hon kan ha den (:



I knooow, Fucking Beautiful!
synd att man föddes med sveriges största arsle
Nu ska jag ta en härligt intensiv smooke,
o sen våldgästa min moster!
Puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0