Västeråsare igen!

SÅJA!
Nu har jag fixat i ordning allt i rummet,
såå mysigt! Det känns verkligen som mitt rum.
Får dock inte till några bra bilder,
så jag tänker inte lägga upp något här på bloggen.
vill ni se så får ni komma hit! (;

Jaaa, komsi komsi kissemissen

Jag o pappa har hunnit iväg en sväng till skultuna,
vi kikade på lite fina bilar, o på en bil som pappa eventuellt ska köpa.
Fortfarande lite jobb kvar på den, men en mycket fin bild.
Där snackar vi power meet med stiiil, yiiha!

Jaja, nu ska jag försöka få i mig lite mat,
har bara fått i mig en actimell hittils.
Får se vad det blir ikväll, vad jag orkar.
Raggar-röj eller soffmys,
det återstår att se!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0