Baksmälla på första advent

Aj, aj, aj, aj, aj.
Jag har så ont i huvudet och det är så rätt åt mig.
Hade en sjukt mysig dag igår med Emma, fika och supporterbuss till Grillby.
Sen hade jag en kalaskväll med Sandra i Västerås och på bmb.
Så äckligt mycket folk dock.



Idag åkte gullisen hem vid 12 tiden och jag tog en sväng till ÖB med mor och Pia.
Så nu har jag köpt allt materiellt till julmiddagen och det känns så bra!
Hittade dessutom perfekta grejer, vill ju att allt ska vara bra (:

Efter ÖB höll jag på att frysa ihjäl, jag kunde inte tänka för att jag skakade så mycket.
Så då slog jag mig själv på käften, åkte till Intersport och köpte en dunjacka.
Jag är ju så jäkla kinkig med jackor men nu sket jag i det,
hittade en McKinley i cerise som var okej.



Så nu kanske jag slipper dö av förfrusning i veckan.
Det ska ju tydligen bli 12 minus..

Nu ska jag tvätta bort gårdagens ansikte och ta en liten b-nap,
lite senare ska jag upp till Pia en sväng o mysa lite.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0