Broken Wings



Sitter hemma i Bålsta och myser lite.
Har typ migrän, men en ibumetin och en kopp kaffe gör nog susen.
Om en stund ska jag iväg o köpa mat med Emma och hennes mamma,
får se om det blir pizza eller kanske kina (:

Sen blir det en film uppe hos Emma o sen hem o kramas med mamma igen,
ska försöka hoppa upp i tid imorgon o duscha o fixa.
Sen ska jag möta upp fisfia i Jakan när hon slutar vid 5,
men jag fundrerar på att åka in lite tidigare.

Jag behöver någon snygg ögonskugga och en chai-latte.
Så ska jag köpa med mig en chai till fisen också :)
Känns som en bra helg!
PUSS & KNULL


Kommentarer
Postat av: Fia

Alltså du är bara för bra;) puss å knull skulle jag tippa på ihelgen ;) haha :D iaf kanske en liten puss ;) Annars får du en av mig ;)

2010-11-05 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0