From Paris to berlin



Sheezuz vad jag är täppt i näsan.
Känns som om jag har två tennisbollar uppkörda,
... i näsan. inte röven, alltså.
Sömnbrist?

Anyhow, jag ska strax sätta igång med diskomgång 2,
så ofattbart mycket disk, fattar inte vad som hände.
Men det är bara att bita i det sura äpplet
och låta händerna bli till frasiga russin!

Sen hoppas jag på att Pappa orkar åka iväg till thai efter jobbet,
måste ju ha det tills Grey's Anatomy börjar förtusan!
Tänkte dessutom ta med i matlåda imorgon. Mumms

I annat fall måste jag ta en promenad till Ica ettan,
vilket inte vore sådär super roligt. Kanske.
Meeen, å andra sidan så måste jag ändå köpa halstabletter.
Omgående.

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0