From that day, forever more

Satt och tänkte på hur mycket jag längtar till helgen,
det ska bli sjukt kul med maskerad, men framförallt för att umgås med Sofia.
Fia är en av de vänner jag lärde känna allra först i Bålsta,
Sju långa år har hon varit en utav mina närmsta.

 

Och hur många gånger har vi bråkat? Inte en enda.
Förmodligen så har vi gått varandra på nerverna ibland,
men vi har inte haft ett enda bråk.


Det är faktiskt jävligt bra jobbat för att vara tjejer!

 

Jag har så mycket minnen ihop med den här tjejen.
Bilden ovan är från min 18-årsdag
Älskar dig min skatt <3


Kommentarer
Postat av: Fia

Goolliiiii du är ängel! Vi ska ha så kul!! Big love

2010-11-03 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0