Happy Birthday

Sitter o sväljer taggtråd..
Nej, men min hals är ett minfällt, varje gång jag sväljer så sprängs en mina, ungefär.
Inte helt roligt faktiskt. Men jag har köpt Strepsil, o det hjälper faktiskt (:
Jag är i Bålsta och hälsar på nu igen, tredje helgen i rad haha.
Men mammsen fyller år idag så det var en självklarhet.

Imorgon blir jag antingen kvar här,
eller så åker jag hem till Västerås o festar.
Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Sandra sa att hon kunde följa med till V-ås om jag skulle dit,
o det vore ju faktiskt riktigt roligt! Kanske får med oss Emma också (:
Anyhow, det blir ett bildlöst inlägg ikväll eftersom att jag sitter på lillebrors dator.
Nu ska jag göra en kopp te och tycka synd om mig själv.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0