Mittiveckandagen

Jääävlar vad jag har rännt runt och hämtat paket idag!
Efter jobber blev det full fart mot skallberget för att hämta paket från buttericks,
sen hem, kissa, hämta avi och hämta paket nr 2 på Ica ettan.
Sen hem till Pia och hämta paket nr 3 från oriflame.

O sen hem igen o äta lite middag o här sitter jag nu (:

Oriflames Paket:



Handpeelingsset, GG Rouge, GG Ögonskugga x2,
Läppbalsam Vanilj x2, Två-sets maskara och en rougeborste.
Närbild på rouge & ögonskuggor:



Paket 1 & 2:



Nämen! Vad kan detta vara?
Inte någonting till min kommande julmiddag iaf.. eller?
Okej, jag kan avslöja ett av föremålen.
Den där smala i mitten, som ser ut som ett rör.
Det är serpentiner. Inte så hemligt ;)

Vad rolig jag är! hoho

Nu ska jag peela mina händer,
sen börjar Grey's klockan 21.00 wiiiho!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0