Motionsmåndag

Dagen började väldigt risigt om jag ska vara helt ärlig.
Jag var förmodligen fortfarande bakis, eller bakis på bakfyllan typ, haha.
Men efter två alvedon och lite kaffe blev det bättre, som tur var (:
Jag vann veckans mixcd på mixmegapol tammefan!

Varje dag har de önskelunch mellan 12-13 och då är det en av alla de personer
som önskar en låt som vinner veckans mixcd. I detta fall jag! :D
Denna vecka är det Absolut Soul sm är veckans cd,
väldans massa bra musik. Wihiiii

Efter jobbet så kom pappsi o hämtade mig sen åkte vi ner till centralen,
för att jag var tvungen att fylla på mitt busskort (:
Sen hämtade jag paket på Ica Ettan.

Mina två julklänningar var det som kom, iiih.

Denna är det tänkt att jag ska ha på julbordet med jobbet,
självklart med ett par tjocka strumpbyxor till.


JA, jag är sådär blek!
Men lugn, det ska bli ändring på detta från och med onsdag.
Dessutom så ser det ut som om min rumpa är störst i Sverige.
Det är den inte. Den är större ;)

Denna ska jag ha några timmar senare på min Julmiddag



Tjusig va?
Det är den där klänningen som är mitt första delmål med träningen.
Jag får på mig den, (med lite våld) men jag vill att den ska sitta riktigt bra!

Vis halv 6 tiden gick jag och Evelina ut på en lång promenad.
Tio i 7 kom jag hem igen, så sjuuukt bra!

Det blev en sväng ner på stan, en take away chai och sen full fart hemmåt igen.
Faktiskt riktigt skönt och inte speciellt kallt.
Nu har jag ju en varm jacka och både jag o Lina hade
tre par byxor på oss, haha.

Jag har köpt hem fullkornsvälling, äpplen och citron också.
Ja, nu jäklar mina små vänner. BiffSoffan nästa!
Puss på stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0