När det lider mot Jul



Jag sitter o funderar o planerar inför min kommande julmiddag.
Det är så otroligt roligt att så många redan har tackat ja. Hittills blir vi 10 st,
och då har jag inte räknat med någon som inte har tackat ja.
Då är det fortfarande några kvar som ska svara (:

Det kommer bli så jävla grymt!
Jag är fasen gjord för att partyplanera, så sjukt roligt.
Massa snapslekar och överaskningar, hihi.

Min inköpslista däremot.. inte lika rolig, haha!
Den blev lite längre än vad jag hade tänk från början, hoho.
Men det kommer lätt vara värt det.
Min Julmiddag ska fasen bli den bästa julmiddagen ever,
den ska vara så bra att det blir en tradition!

Jag längtar ihjäl mig!

Anyhow, nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.
Har inte sovit många timmar inatt.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0