Raise your glass

Sitter o väntar på att thaimaten ska komma,
måste ju ha matlåda imörrn och middag ikväll (;
O dessutom så blir det nog inge thai/grey's/bad onsdag denna vecka,
då jag förmodligen har annat för mig på onsdag, hoho.

Aaaanyhow
, Jag har nackspärr!
Kommer förmodligen inte kunna vrida på huvudet imorgon.
Men vad gör väl de om hundra år?!


Det var en bra helg iallafall,
fredagen blev lungt med firande av mammsen osv.
Sen blev det innebandy på dagen i lördags,
o sen drog Jag, Sandra och Emma till Västerås.
Det blev en utekväll på Bmb.
Faktiskt riktigt skojj!

Mamma fick spel, blommor o tårta av Peter,
och av mig fick hon en spökvandring för två i gamla stan.
Av peters föräldrar fick hon pengar (:




Nu ringde taxin som är här med maten!
Yeeey. Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0