Waiting for a star to fall



Fyfaasen vilken brutal träningsvärk jag har i magen!
Gjorde 80 situps igår, 50 på de övre magmusklerna och 30 på de undre,
o jäääklar i min lilla låda vad det tar. Måste fortsätta med detta.
I övrigt så har det gått bra på jobbet idag, det var en seg dag till en början,
men sen så ordnade det upp sig efter lite krig med krympslang osv.

Jag väntar fortfarande på att mitt nya kort ska komma,
förhoppningsvis kommer det imorgon. Annars blir jag galen!
Kanske kommer även min maskerad outfit (:
Håller tummarna för det.

Såfort kortet kommer ska jag beställa hem mat från Red Chili.
Iiiiiiiiih, det kliar i fingrarna och suger i magen när jag tänker på det!
Meen, nu ska jag göra lite nytta. (förflytta arslet till soffan)
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0