Heiiii Kaj, Hallååå Börje

Så underbart med torsdag. Humöret är på topp! (:
Bra dag på jobbet med besök från Italien och tejprullskrig.
Efter jobbet tog jag bussen ner mot stan och Evelina klev på utanför oss,
så tog vi en shoppingrunda och sen åt vi Thai, såklart.
Sen följde jag med henne upp en sväng för att snacka lite skit med Pia
och där satt vi och garvade oss till ett sexpack.
Nu har jag provat allt som jag har inhandlat,
provade ingenting på stan.

Men jag köpte inget figurnära så det var no problemo.
Allt vart faktiskt jäkligt bra (:




Jag vet. Helt brutalt fula bilder, men vafan ;)
Spetstunikan är jag kär i, för er som vill veta.




Gillar de sista två bilderna, där fick jag till det!
Köpte även lite armband men dom ville inte vara med på bild,
och det får man ju respektera.

Nu ska jag göra macka tills imorgon, sen sängen.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0