Snowing Sunday

Lugn och skön helg igen.
Det är underbart att känna sig utvilad och levande på söndagar!
När mamma, moster, moster2, morbrors fru och mosters kompis drog ner
på pluto för att dansa lite så kikade jag och Evelina film. Valentines day.
Jag är typ sjuk, igen. Öronen och nacken värker som fan.
Åker väl på öroninflammation..

Men det är bara att bita ihop. Löning imorgon!
Efter jobbet blir det en sväng ner på stan med Pia och Anton,
ska köpa mobil och handla lite mat på hemvägen.
Jag ska bjuda moster och kusiner på mat.
Burrito cprêpes ;)

Längtar till fredag, då det blir thai-mat och utgång med mina favorit tjejer.
En favorit i repris (minus några shottar) med Evelina och Emma.
Anyhow, det blir nog en bra vecka!

Ska göra om mina naglar också (:
Båda pekfingrarna har gått av, haha.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0