Saturday

Sehär, jag uppdaterar bloggen. Va ett tag sen nu.
Men jag har inte riktigt haft lust eller ork att blogga helt enkelt.
Men nu skrev cecilia att jag måste uppdatera,
o man vill ju inte hamna i bråk med frugan! haha.

Anyhow, vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inte så mycket att berätta egentligen.
Förrutom från förra lördagen, som var skitrolig!
Men jag låter bilderna tala för sig själva (:





Det var en grym helg!
Önskar att man kunde ha såna helger varje helg.
Ikväll ska Viktoria gå modevisning på bmb,
o jag vill verkligen dra ner o kolla.
Det lär vara vääärldens drag ikväll, men jag har minus på kontot! :O
Jag får höra med pappa om han kan låna ut.
Jag vill ha Lillan & Carro här!!!!
Det vore Bäst.

Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0