All night long

Partydjuret i mig är helt vild idag, jag vill supa mig full o dansa!
Därför suger det kamelpung att alla mina fina vänner är för långt borta för att ta sig hit,
eller upptagna med jobb eller annat viktigt som faktiskt går före.
Jag kanska borde annonsera om en ny partyvän här i trakterna?
Fan vad sorglig jag är. Men allt var mycket lättare förr, när man var liten.

Då hittade man ju nya kompisar vart man är var och behövde aldrig be någon om att få umgås.
Dessutom så önskar jag att pappa vore 20 år yngre för en kväll,
fyfasen vad roligt vi skulle ha. Party all night long.

Jag tror att han tycker att jag ska skita i alla o gå ut med mig själv,
för han kom precis in med ett glas rom & cola, "här har du, så att du kommer igång lite"
Och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är faktiskt gott! (:

Vi har städat och skurat hela lägenheten idag så jag ska väl hoppa in i duschen
så att man känner sig lite ren och fräsch.

Meeeeeen, hörde jag skål?
Skål för mig och mitt patetiska liv.
Puss


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-11 @ 19:31:18
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Caroline

DU är inte patetiskt... jag hade gärna varit med dig.. Hade tagit tåget mot västerrås nu (kom precis hem) om jag ej hade jobbat imorrn också . LOVE YOU

2010-09-12 @ 01:52:36
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0