Caramelized

Sitter o mummsar på Marabou Sensation, Caramell, Mandel och Havssalt.
Riktigt god choklad faktiskt. Perfekta smak kombinationer (särskrivning?)
Igår var jag upp till Moster en sväng o kikade på lilla kissen Findus,
Så jääääävla söt och gosig. Jag fick en stunds kärlek när vi kollade Idol (:

Det blir en sväng upp dit ikväll med o då följer kanske pappa med,
vi är trogna idol följare. O allt blir ju mycket bättre ju fler man är som kollar.
Det är rätt märkligt egentligen, men man blir påverkad av andras reaktioner.



Anyhow, Imorgon så ska jag åka ner på stan efter jobbet,
o förmofligen möta upp kusin och moster där nere.
Monki öppnade idag så vi ska väl in där o inviga en sväng.
O så öppnar dom en glassbar med Ben&Jerry's IIIIIIIH! :D
Så den ska vi också inviga. Punkt.

Sen kommer mammsen hit på fredag också så då ska jag kramas lite med henne,
så får man se vad som hände rpå kvällen sen (:
Nu ska jag fortsätta kika tv, sen Pia.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0