Diamonds are forever

Sitter o kollar på Top Model,
älskar att de visar alla säsonger efter varandra!
Nu är det tredje avsnittet på säsong 6.


Nyköpt: Tuggummi och ny bok! (:

Det har varit en bra dag på jobbet idag,
känns bra efter mina två dagar hemma med magbesvär.
Chefen kom in med en digitalkamera innan nio rasten,
mitt foto ska upp på väggen i kontoret.

O jag kan ju säga såhär, det blev absolut ett av mina sämsta foton EVER.
Fyfan vad äcklig jag såg ut, hahahhahha!! Dör av bara tanken.
Glansig och rödspretig hy, mörka ringar runt ögonen,
uppsatt hår med en liten jävla slinga som hade kletat sig fast på pannan.
JummJumm, verkligen snygg tjej!

Jajajaaaa, nu ska jag se vem som åker ut ur tävlingen,
sen blir det matlagning för hela slanten.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0