My New Life


Idag åkte jag o Pappa iväg o storhandlade när jag slutat jobbet,
vi handlade hem en massa nyttigt nu när vi börjar vårat sunda liv.
Massa kosttillskott, vitaminer, frukt, nötter osv.
Så nu jävlar!!

Förövrigt så har jag lyckats tappa bort min nya bok, fan!
Vette tusan vart jag kan ha lagt den någonstans, men det finns varken här hemma
eller på jobbet. Den har gått upp i rök i princip. Men men, what to do?!
Får väl ta o börja läsa någon annan helt enkelt (:

Internet är segt som fan så det känns lönlöst att sitta o ladda upp en massa bilder,
men några bilder från helgen finns iallafall på facebook så det är bara att kika där.
Nu ska jag ta min sista cigg (kanske två) o sen blir det sängen!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0