Silent Hill

Sitter o kollar på en film som går på 3an. Fången i tystnad
jag har inte sett den från början men den verkar bra.
Emma ringde o väckte mig vid klockan 1... 1?!
Jag har sovit oavbrutet i 13 timmar :O

Heeeelt sjukt.
Jag brukar alltid vakna typ vid 7 på lördagsmorgonen, sen somna om till 9
sen halvsova framför tvn till 11 ungefär. Men nu.. 13 timmar.
Jag fattar ingenting, haha. Men men det behövdes väl.


Emma i somras (:

Anyhow, Empalainen kommer hit vid 4.
Det blir en lugn och mysig filmkväll. Inget annat.
Det var ett tag sen hon var här nu så,
det ska bli jätteroligt.

Pappa blir nog glad också, han gillar Emma.
Men nu ska jag fixa till lite här hemma.
O äta lite brunch (:

Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0