Don't let it go to your head

Jag tog ett jävligt dumt beslut igår kväll
när jag bestämde mig för att dricka en tredje kopp kaffe..
Jag blev självklart speedad som fan o astaggad på att jobba idag.
Men det blev värre när jag skulle försöka sova, notera FÖRSÖKA.
Det var ju förfasen som att gå på månen utan rymddräckt, omöjligt.
Jag har nog aldrig varit så pigg i hela mitt liv..

jag tror att jag lyckades somna runt två tiden ungefär,
för att senare vakna av en mardröm runt kvart över tre tiden.
Sen somnade jag om typ en halvtimme senare, för att vakna upp igen tjugo i fem.
Då var det ingen idé att somna om eftersom att klockan skulle ringa tio minuter senare.
Men jag tog mig iallafall upp och gick ut o frös i kylan i väntan på bussjäveln.
Jävlar vad kallt det var! Höll på att dö ungefär.

Tur att jag fick min nya mössa och halsduk idag, helt underbara! (:



Förrutom mössan och halsduken så var det bara rakgélen som fick flytta in.
Klänningen var på tok för liten, å det var ändå storlek Medium.. fast det stod 34 på paketet,
fattar ingenting.  Anyhow, den får åka tillbaka tillsammans med skorna
som inte ens var i närheten av vad jag hade föreställt mig.

Med det sagt så måste jag berätta om min sjuka, sjuka dag.

Det började med bussturen till jobbet.
Eftersom att jag var så sjukt trött så slumrade jag till en sväng på bussen,
men vaknade av det plingande ljuden som hörs när man trycker på stopp knappen.
Det var stannat för min hållplats "tunnbytorpsgatan"och det var nästan så
att busschauffören missade att stanna på grund utav att det trycktes så sent på stoppknappen.
Men som tur var så hade han huvudet på skaft och hörde signalen lika bra som jag.
Då var min första tanke "tack gode gud för att det var någon mer som skulle av här"
Men sen insåg jag att det inte var någon annan som skulle av för jag var ensam på bussen.
Vem tröck på stopp? Så jääääävla Creapy!

Sen tänkte jag inte mer på det.

Men när jag sen skulle paketera lite på jobbet
,
så sneglade jag på värmemaskinen och kom på att jag måste sätta på den
så att den hinner bli varm tills jag var färdig att börja packa.
Sen vände jag bort huvudet i några sekunder och sen,
när jag tittade dit igen så var den påslagen och lös av bara helvette! VAFAN?!
Grejen är den att jag är ensam på den avdelning där jag sitter.

O sen till sista grejen.
Jag köpte ett paket med punchrullar när jag var och handlade,
o så tänkte jag äta lite medans jag kikade på Top Model.
Så jag tog en bit, vilken var gudomlig btw, och väntade en liten stund.
Sen när jag skulle ta en till så var hela paketet slut. Alla fyra punchrullar var borta!
Seriöst, vad händer? Okej, kan erkänna att det sist nämna kan ha varit självförvållat,
o att jag bara inte tänkte på att jag åt fler. Men det andra två sakerna?
Liiite läskigt faktiskt, o det känns inte ett dugg bättre nu när
Pappa skrammlar med nycklarna o ska åka till jobbet.. buhuuu.

Meeen, jag får försöka att inte tänka på det.
Jag får försöka hålla mig syselsatt helt enkelt. Uttråkad?
Slå en signal vettja, jag tackar och tar gärna emot
lite sällskap denna mycket märkliga dag!

Ska börja med att läsa ut min bok storlek 37,
som förövrigt är helt fantastiskt bra!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du e nog bara trött gums o gör saker utan att vara riktigt vaken:-)))

2010-09-02 @ 21:15:48
Postat av: Caroline

hahaha aaa lääskigt värre.. :O

2010-09-05 @ 20:22:14
URL: http://carolinecameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0