Wait Til You See My Smile


Några bilder ifrån släkträffen. Mamma & Peter, Anton, Emma & Elias på bild

Jääääääklar
vad kissnödig jag är när jag skriver denna mening,
måste nog ta punkt här och besöka toaletten innan jag fortsätter.
Man vill ju inte gärna sitta o plaska i urin, så okej. Punkt.

Pheeeuw, som en ny människa!
Dagen gick as segt i morse men sen efter lunch så sprang tiden iväg utan att jag hann blinka,
det kan ha berott på att jag fick göra lite nytt idag o det var fasen inte enkelt.
Tänker inte ens försöka gå in på hur de ser ut o förklara hur man måste göra,
men de var stora, långa och tunga kopparbitar.
Jag kommer ha mardrömmar inatt!

För att gå vidare så ska jag bara slappa resten av dagen,
o tvätta lite, men det är inte så ansträngande.
Jag städade igår så rummet är iallafall fint (:


på bild: Emma,Evelina, Jag, Mamma & Anette

I övrigt så måste jag verkligen försöka klura ut vad jag vill göra med mitt liv.
Eller i vilken ordning jag ska ta allt rättare sagt. Det är rätt mycket jag vill. hihi
Men jag ska försöka kolla upp lite och ta reda på vilka möjligheter jag har just nu.
Det är mycket jag vill göra men jag måste ha någon sorts rutin.
Så nu ska sickan lägga upp en plan!

Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0