HELG!


Mina fina tjejer i Lördags!
fr. vänster: Evelina, Emma & Marica

Åååååh herregud vad jag njuter av att det är fredag!
Jag tänker ta helt ledigt i helgen, inget jobb alltså, välbehövt.
Ikväll ska jag ha en "ta hand om mig själv kväll" tror jag.
Ska färga Rasmus hår om ett tag men efter det
blir det hem till soffan och tvn (:

Sen får man se vad som dyker upp imorgon,
om jag får som jag vill så blir det grillning. Mumms!
Måste verkligen försöka styra upp det,
om det nu ska vara fint väder i helgen förstårs (:

Förövrigt så är det inget nytt, samma gamla vanliga vardag.
Det enda värt att nämnas är att Lidl i Bålsta blev rånat igår,
mamma stod i kassan för att handla sina saker när det kommer in en man
och skjuter i taket medan han skriker att alla ska lägga sig på golvet.

Jävligt fint sådär på en torsdags eftermiddag!
Usch, kan bara föreställa mig chocken för alla inblandade,
speciellt tjejen som satt i kassan. Idioti!

Anyhow, nu ska jag ta en cancerpinne och en kopp kaffe!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0